I'm sorry, but I don't have any time today, so there will be no new post.
Tomorrow I'll be back.

Sajnos nem lesz ma időm hasznosat írni, így inkább nem írok semmit, 
de holnap jövök.

Take care!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiangol.blog.hu/api/trackback/id/tr764365242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siposi 2012.04.06. 12:41:08

Sajnos a csütörtöki órákról lemaradtam, de nem tehettem mást. Ha lesz egy kis időd, egy mondatban leírnád, hogy mit is vettetek? Köszi

siposi 2012.04.06. 12:43:05

Szilárdot én is bíztatnám, szerintem nem kellene feladni:-)

maiangol 2012.04.06. 14:00:20

@siposi:

Szia!

Hiányoztál mindenkinek, de gondoltuk, hogy nem ok nélkül nem jöttél. :)Ismételtünk egy kicsit, meg elkezdtük a múlt időt, de csak a kijelentő mondatig jutottunk. A 7a fejezetet vettük át, tk+mf. Írásbeli házit nem adtam, csak a redhagyó igékkel való ismerkedést. Van a 6-os fejezet legvégén egy reading a 90. oldalon, az még házi. Mindent tudni fogsz kedden.

Have a nice Easter Holiday!
süti beállítások módosítása