maiangol 2012.04.18. 10:42

Egy kis fordítás

 

Ma nagyon gyors leszek, fordítást hoztam, nagyon figyeljetek az igeidőkre, lesz benne mindenféle! Holnap leírom a megoldást, de ne keseredjetek el, ha nem megy valamelyik mondat! Gyakorlat teszi a mestert: Practice makes perfect.
 
Mit csinálsz? Alszol? (most)
Igen, fáradt vagyok.
Miért, mit csináltál ma?
Sokat dolgoztam és tanultam.
Mit tanultál?
Történelmet, mert holnap vizsgázom (have an exam).
 
Mit csináltál péntek este?
Buliztam a haverokkal.
Hol voltatok?
Először a kocsmában, aztán Tom buliján.
Gyakran jártok kocsmába?
Minden pénteken és szombaton.
Nem sok az?
Á, fiatalok vagyunk.
És milyen volt Tom bulija?
Nem a legjobb (best). Kevés ember jött el.
 
Tudsz segíteni?
Hát persze.
Akkor gyere és süss palacsintát.
Miért sütünk palacsintát? (most)
Mert ez a gyerekek kedvence.
De én nem szeretem.
Nem baj, akkor te ehetsz muffint.
De én spenótot akarok enni.
De nem tudok spenótot főzni, mert nincs itthon tej.
Akkor menjünk el a boltba.
 
 
Have fun!
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://maiangol.blog.hu/api/trackback/id/tr844458506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása