maiangol 2012.04.19. 10:15

Egy kis megoldás

 

 

Gyorsan-gyorsan írom a megoldásokat, ellenőrizhettek.
 
Mit csinálsz? Alszol?
What are you doing? Are you sleeping?
 
Igen, fáradt vagyok.
Yes, I’m tired.
 
Miért, mit csináltál ma?
Why, what did you do today?
 
Sokat dolgoztam és tanultam.
I worked and learned a lot.
 
Mit tanultál?
What did you study?
 
Történelmet, mert holnap vizsgázom.
History, because I have an exam tomorrow.
 
 
Mit csináltál péntek este?
What did you do on Friday night/evening?
 
Buliztam a haverokkal.
I had a party with friends.
 
Hol voltatok?
Where were you?
Vagy
Where did you go?
 
Először a kocsmában, aztán Tom buliján.
First, at a pub, then at Tom’s place/house.
 
Gyakran jártok kocsmába?
Do you often go to pubs?
 
Minden pénteken és szombaton.
Every Friday and Starurday.
 
Nem sok az?
Isn’t that a lot?
 
Á, fiatalok vagyunk.
No, we are young.
 
És milyen volt Tom bulija?
And what was Tom’s party like?
 
Nem a legjobb (best). Kevés ember jött el.
It wasn’t the best. Only a few people came.
 
 
Tudsz segíteni?
Can you help (me)?
 
Hát persze.
Of course.
 
Akkor gyere és süss palacsintát.
Then come and make pancakes.
 
Miért sütünk palacsintát? (most)
Why are we making pancakes?
 
Mert ez a gyerekek kedvence.
Because this is the children’s favourite.
 
De én nem szeretem.
But I don’t like it.
 
Nem baj, akkor te ehetsz muffint.
It’s OK, then you can eat/have muffins.
 
De én spenótot akarok enni.
But I want to eat spinach.
 
De nem tudok spenótot főzni, mert nincs itthon tej.
I can’t make spinach, because there isn’t any milk at home.
 
Akkor menjünk el a boltba.
Then let’s go to the shop.
 
 
 
How did it go, did you get them right?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://maiangol.blog.hu/api/trackback/id/tr934460573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása